Ganska kul

För 5 år sedan...
Var jag elva år och såg fram emot sista året på Gräsö skola. Tränade voltige och hängde med elin

För 3 år sedan...
Var jag tretton och tillsammans med abbe. Jag tyckte jag var en tuff tjej som gick på frösåkersskolan.

För 1 år sedan...
Var jag femton och olyckligt kär. Ledsen varje dag hela sommaren för nån som inte var värd besväret at all.

För 3 månader sedan...
Ramlade jag kär i folk som inte visste vem jag var. Onödig förälskelse. Kämpade sista terminen på frösan.

Igår...
Tränade jag och tältade med mina underbara vänner

Imorgon...
Slutar jag nian på frösåkerskolan!

Om ett år...
Har jag gått ut mitt första år på cultus skola för räddningstjänst, ett steg närmre brandmansyrkeeeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0