jag åkte på en resa

Nu har vi haft sommarlov i två veckor! Det känns verkligen inte så. Men jag har trots det hunnit med ganska mycket. Kreta resan var f to the abolous. Jag och Elle hängde i solstolarna och blev vän med en viss Robin från Örebro. Han drog ganska skumma ordvitsar men var ändå högt över 3 toast strecket. Han och Elin blev kärvänliga och det var sött att se. Det kändes på något skumt sätt som att komma hem. Det är 9onde veckan jag spenderar på kreta så det är väl logiskt.

Sen jag kom hem har jag hängt med nicke. Och igår åkte vi och kolldae på den nya hundvalpen som vi ska köpa! Den ska heta sture (otroligt jävla fult) och kommer hit till oss idag. Idag när jag drar på peace and love! Det kommer äga big time hoppas jag, och sture får fan inte äta upp mina kläder. Nu gick Nicke och hämtade en tjocktröja och jag insåg precis att det kommer bli tomt att sova utan honom i fyra nätter till. Fyra nätter utan gos. ÅH VA DU ÄR BRA!

men rocka på vi ses i borlänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0