Little miss sunshine

Jag läste lite i mickilinos blogg och då slog det mig för tusende jävla gången att vi slutar nian imorgon. Imorgon blir det no more 9d1. No more Alex och Jimmy som jag gått med sen dagis. Henke hänger med mig till gymnasiet men fan hur ska det här gå.. Rasse flyttar till småland, Wallin till leksand. Alla åker åt sina håll. Jag vill stanna tiden just i det här ögonblicket, där alla är som lyckligast för de tre skitåren är över. De bästa och sämsta i våra liv. Jag vill stanna tiden nu.

Jag skattar mig lycklig som körde fel för jag vet hur rätt det blev
Kommer sakna er varje dag




btw om en timme ska jag hålla mitt avslutningstal. jag är så sinnersjukt nervös men elin tipsade om att nynna på melodin till teletubbies och jag tror det hjälper lite. Wish me good luck.. vi ses om jag överlever


Kommentarer
Postat av: michaela

gick det braaaa

2008-06-11 @ 11:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0