Min ängel

Nu är helgen slut och vi går mot våra sista fyra riktiga skoldagar som 9d1. Kan inte beskriva känslan, det känns lite som kaos. Och jag vet att vi bara går ut högstadiet, men det är stort för mig. Stort att sen får alla göra det dem vill göra. Välja sina egna vägar. Nu kommer vi formas och jag är livrädd. Men samtidigt, fan va kul det ska bli. Önskar bara att vi kunde fortsätta formas tillsammans. För vi är verkligen De bästa! Den coolaste, ballaste, roligaste, snyggaste 9an som någonsin gått på frösan. Det är 9d1. LOVE YOU!

Idag har jag gått på stan med mimmi och nisse i uppsala. Jag köpte ett par flippflopp och en tröja. Fick mimmis shorts så sånna behövde jag inte köpa. Vid tre åkte jag hem till N och kollade lite oc. Sen kom Karman och hämtade oss så åkte vi dit och kollade på sthlm boogie. Till sist kom Mickan också men då skulle jag nästan precis åka hem!

Ibland funderar jag på om du är rätt för mig. Ni vet ju hur jag är, tänker igenom allting några gånger för mycket. Vrider och vänder på saker som sägs tills ingenting verkar bra längre. Men saken är den, att varje gång jag tänker på saker du säger som någonting dåligt, så kommer det en ofrivillig värme som sprider sig genom hela min mage. Och jag vet inte vart det kommer ifrån, jag vet bara att det känns så jävla jävla bra. Jag är inte den som använder ordet kär. Det brukar jag aldrig våga. Men jag tror fan att jag är kär i dig.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: mickeeyyyy

i'm happy for yah jules

2008-06-02 @ 15:05:46
Postat av: mimi

aw. btw, ive got some news for you

2008-06-02 @ 18:42:36
URL: http://nejmimi.wordpress.com (yao)
Postat av: jullan

jag är livrädd. vill verkligen inte sluta

2008-06-02 @ 18:53:27
URL: http://jyylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0