Must everything you do make me wanna smile?

Fan, jag som skulle sova länge idag. Vid nio vaknade jag av att det var varmt i rummet. Drog igång lite Lasse Lindh på stereon och låg kvar i nån timme. Sen gjorde jag i ordning lite flingor och yoghurt men så ringde telefonen så jag var tvungen att gå ifrån den... Och nu vågar jag inte äta det för jag vet inte om min hund casper har slickat på tallriken eller inte. Ovärt att chansa va?

Nu ska jag väl slänga mig in i duschen snart.. Sen blir det öregrund och låna lite böcker till kreta resan och sen kommer nicke. Ikväll blir det nog film mys och tacos.. Mamma och Roggan drar till åland så jag blir ensam hemma. Men det kommer äga för jag inte sett dig sen i söndags. (Den där sekunden på måndagmorgonen räknas inte för jag vet knappt om jag var vaken..) Btw så har jag berättat för roger om hundvalpen. Jag tror fan han kommer säga ja. Jag har den känslan och då brukar det bli så.

Och på söndag åker vi till kreta, och herrejävlar vad jag längtar.

Flygplansmusik:

The bonapartes - make it alright
Journey - Don't stop beliving
Matisyahu - Youth
Kent - Ett tidsfördriv att dö för
Kent - Önskar att någon...

jules säger:
har du ett tidsfördriv att dö för (syftar på låten)
tina säger:
jag brukar gräva när jag får tråkigt

Kommentarer
Postat av: mickilino

yeees jules det ska jag!

2008-06-13 @ 20:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0