walking in memphis

Om 5 ½ timme lyfter planet mot Kreta. Det betyder total avslappning i en vecka tillsammans med min bästa vän i hela världen. Det betyder billiga cigg och det betyder solbränna. Sen kommer vi hem, och drar på festival. Det enda som saknas är nicke. Igår sov jag hos honom för sista gången på två veckor. Vi ses nog en gång när jag kommer hem från Kreta, men det känns inte som att det någonsin kan vara tillräckligt. Hur kan jag ha hittat någon som snurrar hela min värld snabbare? Men jag tänker inte på dig nu, för då blir det lättare att åka. (Och tro inte att jag inte längtar! För det finns inget bättre än att sola, bada, sjunga, dansa med elin elin elin)

Nu drar vi folks, och helvete va kul vi ska ha.

Nytt nummer som jag kommer använda i Grekland ifall någon av er får för sig att höra av sig:

0762260151


Kommentarer
Postat av: mickiliiiiino

HA SÅ JÄVLA BRA JULES OCH ELIN!

2008-06-15 @ 10:40:38
URL: http://stripes.blogg.se/
Postat av: michaela

haha. ha det så jävla bra ska det ju stå. jaja

2008-06-15 @ 10:41:06
Postat av: mannen med stort S

ha det så jävla rocking, ni kommer att ha snorkul

2008-06-15 @ 10:56:42
Postat av: karin

kommer sakna dig! puss

2008-06-15 @ 12:51:23
Postat av: ellan

kom hem då!!!!!!!!

2008-06-23 @ 08:53:24
URL: http://elinrods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0