Gloria

Åh jag har världens bästa pappa. Nyss lagade han en fantastiskt god pizza och sen blev det jordgubbar till efterätt. Det är inte ofta som det krävs mycket för att jag ska bli glad igen. Ångesten har släppt (lite åtminstone) och nu ska jag ta en promenix över till Victor för att spendera min afton där. Med goa vänner. Precis som det ska vara. Kom just på att på tisdag så är det bara två veckor till vi åker till hultsfred. Två jävla veckor, det är ju ingenting. Men en liten fågel viskade i mitt öra att tina hade köpt ett fyrmanna tält. Frågan är bara om jag vågar sova i det. Jag har nån fix idé om att om man sover för många så kommer en av personerna spy ner alla mina kläder och det vill jag ju absolut inte ska hända. Men jag tror att det bara är någonting konstigt i min hjärna som påverkar mig. I övrigt så är det väl inte så mkt jag behöver fixa, ska in och köpa tältbord, tältstol och sovsäck. Sen är allt fixat. Förutom det som rinner då, men det löser sig alltid. Nu har jag skrivit ett inlägg om absolut ingenting, precis som vanligt. Nyss pratade jag med nicke i telefon i 1½ timme, om ingenting där heller. Det var så himla, himla skönt och roligt att få prata med honom. Vi hade mycket att säga till varann. Har ju varit med om många upplevelser under de här fem veckorna som vi ville dela med varann. Skönt! Nu ska jag gå till vardagsrummet där det är ett jävla liv.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0