How come I still miss you in a room full of people? Pretty faces

Snacka om att jag har slitit i solen idag. All ära till den men när man ska krypa i en grusgång i 30 graders värme, då undrar jag om det är hälsosamt. En annan rolig sak som har hänt idag är att jag blivit bedövad i munnen hos tandläkaren. Tror bedövningen råka komma in i nån slags muskel så i tre timmar hade jag den roligaste tiden i mitt liv med bortdomnad tunga och läppar haha. Skrattade hela vägen till bussen. Nu ska jag läsa män som hatar kvinnor, för den ska väl vara bättre än filmen tror jag, om nu det är möjligt. Ps, hur tar man bort blåsor i munnen? Ds,

playstation 2: tina ring mig så vi kan prata om imorn dååå ds2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0