Jag är det berget, jag är dom träden

Jag har haft en jättehärlig helg och faktiskt inte fått en lugn stund. Efter jobbet i fredags åkte jag hem och packade, sen tog jag bussen till Östhammar. När jag sitter där och funderar på om kvällen verkligen kommer bli rolig så kommer Tina skuttande av bussen som en liten överraskning eftersom hon tidigare sagt att hon inte skulle med. SURPRISE. Asbra surprise. Kvällen spenderade vi i hargshamn med grillning (ovanligt nuförtiden), fotbollsspel, låååånga deeptalks vid sjön och 5 pers i ett 3manna tält. God knows why. Den där idén om att sova 2 för många i tältet pga kylan var inte så genomtänkt för när man vaknade dan efter blev man ganska snart panikslagen eftersom det var så jävla varmt. Lördagen var också sjukt bra med sol sol sol, volleyboll, bad och segling i 2 timmar hem till Östhammar igen. Allt blir så bra när man gör det med människor som man tycker om. Och oh boy vad jag tycker om dom här människorna.

Lördagen gick också i festandets tecken. När vi kommit till östhammar åkte jag tur och retur till öregrund för att duscha och kasta i mig mat. Sen drog vi på en fest som spårade eller nåt? och sen blev det barapapapaaaa GM! Jag och Eldh fixade två snygga ragg som vi så gärna ville ta med oss hem hahaha. Efter att GM tyvärr stängt så gick vi alla hem och badade i Abbes iskalla pool. Natten avslutades med att jag Jonte och Alle springer hem i underkläderna och sätter oss i världens minsta badkar och blir varma igen. Sen avslutades det såklart också med polarbröd och salami. Åh vilken helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0