Life's a bitch and then you die

Idag blev det vässarön med klassen och en gullig guide. Upptäcker mer och mer för varje dag att jag tycker om min klass jättemycket, trots att det varit lite svårt att komma in i den. Vet fortfarande inte om jag lyckats ta mig helt in men det som är säkert är att den innehåller en hel del guldklimpar. Nu har jag läst ut min 200 sidors faktabok som jag har prov på nu på onsdag, det tog ju bara 2 veckor. Det bästa av allt är att nu måste jag läsa den en gång till eftersom det inte fastnat ett jota. Mycket bättre än så blir det inte. Men på fredag är det skolavslutning och sen ska mitt liv börja igen. Tror jag. Rasmus vill att vi ska jogga varje dag efter jobbet, kommer det att bli av? Nej. Och kommer Elle och Jacob se ut som bajskorvar på hultsfred? Ja. Tragiskt. Men om jag låter bli att duscha så kommer jag också att göra det, bara på ett litet annorlunda sätt. Om 2 minuter börjar vänner. Ska jag plugga eller kolla på det?

KOLLA PÅ DET SÅKLART

Fredde säger: Köp ett tältbord också
Jules säger: Vad är det?
Fredde säger: Vettefan men det finns på ÖB

aaamen dåså, då köper jag ett

Kommentarer
Postat av: qwertyuiop

hahahhahahha freddeeeeeeee

2009-06-08 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0