När varje dag känns likadan och när det skymmer över stan och när du drömmer kom ihåg mig då

Det handlar fortfarande om de små ögonblicken för mig. De små ögonblicken när du far fram på min näthinna och sen försvinner lika snabbt som du kom. Som om du ville påminna mig om att du fortfarande finns och att du fortfarande dansar. Varje gång jag slår på datorn och ser dig på min bakrundsbild påminns jag om att varje dag fortsätta göra blommor i himlen till dig. Blommor som du kan fästa i håret så att du alltid ska minnas mig och allt vi gjorde här nere. Jag finns kvar här, även om du aldrig ser mig. Jag skrattar för din skull vännen och jag tar in dubbelt så mycket solsken så att du ska känna din del med. Så att du ska känna att vi inte glömt bort dig. För det har vi inte, och det kommer vi aldrig att göra. Man must dance sa du jonas

och jag kan lova dig att du för alltid kommer att dansa i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0