ONE MORE TIME!

Hej min lilla fina blogg. För att fira att tina sofie och fanny äntligen lämnat sverige och åkt till alanya så packade elle och jag våra saker och drog till östhammar igår. Först blev det till att titta på en hemskt pinsam fotbollsmatch men sen styrde vi lyckligtvis spåren(bilen) ner mot krutudden istället. Spenderade natten under en varm filt vid elden och tittade på micke som under ledning av peter byggde erotiska sandfigurer. Så lättroad var det längesen jag var. Vid 5-snåret tog jag fredde alle och elin vårt pick och pack och gled genom östhammar sjungandes: don't worry be happy och trots kylan i luften så var jag varm i precis hela kroppen. Slocknade i freddes säng med de tre andra figurerna och idag har jag sovit på altanen.

Skit i plugget, skit i allt som är tråkigt! Även om sommarlovet inte kommer förrän om en vecka så är det sommarlov i mig nu! Glöm alla svackor och det är mindre än en månad till hultsfred!

DON'T WORRY BE HAPPY

Kommentarer
Postat av: lilleman

alltså jag har oroväckande minnesluckor från denna kväll. åkte vi alltså bil ner till krutan? absolut inget minne av det hahahaha.

2009-06-09 @ 01:20:22
URL: http://itselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0