10:10

Idag är DEN fredagen när jag äntligen får åka hem till min lilla mamma min lilla roger och min lilla sture igen, det känns mer kick ass än någonsin förut och jag längtar verkligen efter att få ligga i soffan hemma och göra absolut ingenting. Ja jag vet att jag måste plugga och ja jag vet att jag kanske borde ta en springtur också men jag har sprungit tre gånger den här veckan och det kanske inte borde bli ett tvångsbeteende. Men som sagt det är DEN fredagen. Även om DEN fredagen har börjat åt skogen för jag måste cykla till posten IGEN för att dom gav mig fel paket nyss så har jag ändå en bra känsla. Det kanske beror på att jag blev omhållen inatt (inte skedad tina..) och att jag har en god macka i väskan. Living the dream.

Vill hälsa till michaela som sitter bredvid mig också

Ps, Elin vill du gå på moneybrother med mig? För Tina kanske inte kunde så då kan vi väl gå ändå?
Annars får jag gå ensam men det känns ganska mobbat

MVH er vän och hjälte, jules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0