14:36 vi kanske ljög

idag är det tisdag
det är tisdagen före höstlovet och jag sitter fortfarande hemma här
jag längtar bort samtidigt som jag älskar att sitta här och titta på
rönnbärsträdet som spretigt står där på gården och lyser

min starka röda hårfärg brann som hjärtat mitt förr brukade göra
men nu
nu är färgen matt röd
matt färgad matt eld som inte brinner som förut

jag brinner för dig nu
jag brinner inte lika mycket som förut
jag brinner inte åt saker varje dag
men jag brinner för dig

men jag ska färga håret rött igen och brinna som hjärtat mitt förr brukade göra

solen skiner utanför
jag ska gå ut och andas

Kommentarer
Postat av: E

förr eller senare brinner ditt hjärta igen på riktigt, liksåsom din själ

kan det vända, så kan det hända



likt en solstråle

2009-10-20 @ 17:14:33
Postat av: elle

jag vill bara åka till gräsö och krama dig

2009-10-20 @ 18:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0