16:12

Jag vet ju att jag inte vill vara den där tjejen
Kommer aldrig kännas okej att vara en sån som
Begär saker
En sån som vill att du ska ställa in planer för att istället vara med mig

Sån är inte jag
Sån kommer jag aldrig att vara

Jag vill att du ska ha ett eget liv och jag vill att du ska ha egna vänner
Jag vill inte att du ska kasta bort allt för att vara med mig

Bara ikväll.

Jag saknar att träffa dig
Utan dig går dagarna så sakta och jag väntar alltid på
Att en ny dag ska komma
Så det blir kortare tid tills vi ses igen

Glid inte ifrån mig
Lämna mig inte här
Ha tid med mig
Ta dig tid med mig

Ta dig tid så jag slipper vänta här
Slipper vänta och känna mig mer underlägsen för var dag som går

Du vet hur mycket jag hatar den känslan
Att vara underlägsen


Kommentarer
Postat av: julie

det kan mycket väl vara så att du är en av de finaste tjejerna som finns

2009-10-03 @ 22:49:33
URL: http://juliejulio.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0