22:07

Jag försöker att inte lyssna på det som du säger till mig
Jag försöker att inte ta åt mig när du säger hur bortskämd och omogen jag är
Jag försöker att berömma dig och stå på din sida när det går dåligt
Jag försöker att tycka att det du gör är bra även när det kanske inte är så bra
Jag försöker att vara osjälvisk

Såhär har det alltid varit och jag är ingen ängel men det är inte du heller

Du ser bara dig själv dig själv dig själv kan du ens se att jag också andas här?
Att jag också vill vara mig själv och som jag vill utan att jag är omogen och bortskämd?
Kan du lämna lite plats åt mig i ditt universum? Eller finns det bara plats för dig?

Du berättar så mycket dåligt
Sen blir du arg när vi lyssnat på det du sagt

Jag vet inte varför du aldrig lyssnar på vad jag säger
Ibland har jag faktiskt ganska fina saker att säga
Om du bara lyssnade mitt i allt du du du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0