13:45

Nu har halva sista dagen på jullovet gått och jag vill verkligen inte åka till skolan imorgon. Gud har som tur va hört mina böner för vi går bara tre dagar och sen är det fem veckors praktik. Det betyder fem veckor av Öregrund, ingen 811, sova hemma i min fantastiska säng (!), träffa annelie och pappa mer och slippa fara runt och sova på olika platser varje natt. Har varit hemma nästan hela jullovet också. Varit för trött för att träffa folk och gå på fest och så vidare. Det intresserar inte mig så mycket längre. Jag tycker mycket mer om att bara träffa dom som jag tycker om och umgås. Eller helt enkelt bara ligga hemma på soffan haha. Det känns konstigt att det är nu när jag fyller 18 om tre månader och går i 2an och kanske börjar tänkas att jag skulle flytta till Uppsala så finns det inget jag hellre vill än att vara hemma. Jag tror jag kommer bo här hela mitt liv. ;)

Nu blir det 853:an till färjan och 811 vidare ut i världen tjohooo

ps: niclas jag har inte förlåtit dig för i morse, jag ska hämnas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0