16:41

Övningskörningen gick mycket bättre än förväntat och nu måste jag bara spara ihop pengar så jag kan ta min första körlektion. 18 års dagen kommer ju om inte alltför många månader. Just nu sitter jag i pappas lägenhet och tittar på scrubs. Jag hade längtat efter honom. Skönt att höra att han kan sponsra lite till berlin resan. Jag och Elin har bokat men jag vet inte vad Tina Linn och Eldh har att säga om den saken. Det är uppenbarligen
omöjligt för mig att hitta ett jättebilligt hostel men det är för att jag inte förstår nåt av alla hemsidor. Berlins flygplats hemsida är inte alltför lätt att
manöverera heller. Ikväll ska jag gå och träffa Annelie. Jag har verkligen längtat efter henne.
Tränger undan allt det andra.

Jag längtar tillbaka till den här tiden. 7 vänner i vårt 8-mannalag som alltid fanns vid ens sida.

Kommentarer
Postat av: Och vilka härliga dräkter sen!

2010-01-18 @ 16:27:59
Postat av: Anonym

http://www.baxpax.de/mittes-backpacker/en/home/

2010-01-20 @ 00:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0