20:38 - mother, tell your children not to walk my way

Har haft två fantastiska dagar tillsammans med Josefin som jag verkligen behövde. Tusen plagg kläder och två filtar nerkrupen i deras säng med en bra film och lantchips gjorde mig varm i hjärtat. Idag har jag fikat i några timmar med Tina och det ska upprepas imorgon vilket också gjorde mig himla glad. Och mindre ensam. Tror jag. Det känns konstigt att hon sårade mig och trots det är det jag som får ta ett steg tillbaka och ingen av er som sagt minsta ord till mig. Vänner är konstiga ibland.

Nu ska jag och Nicke hyra en film på tv4ondemand.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klickigt att hyra en film på tv4ondemand... mycket klickigt :D

2010-01-07 @ 23:15:46
Postat av: Josefin

Kram

2010-01-08 @ 11:38:08
Postat av: mike

miss u

2010-01-09 @ 12:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0