13:06 jag var ingen, du var aprilhimlen

På fem dagar jag hunnit: flytta ut, flytta in, inreda i ordning, dansa rumpan av mig på orange, dricka vin, kolla på dåliga filmer med M, hängt, pussats, kramats, träffat mina fina vänner, ätit två pizzor, druckit tusen liter te, kollat på lite fler dåliga tvprogram, haft sönder min dusch, varit för feg för att ringa hyresvärden om duschen, skrivit klart vårt projektarbete, fått MVG på ett prov som jag verkligen behövde, känt mig fin, känt mig glad, känt mig rolig och intressant, träffat nya människor och köpt ett paraply och en ny väska.

Och idag dammar jag av innebandyklubban för första gången på över två år.


Kommentarer
Postat av: merit

Det där med bandyklubban tycker jag låter bra för du är en riktigt duktig innebandyspelare! men nu är frågan, varför ska du damma av den? :)

2011-04-06 @ 21:41:12
URL: http://burninglife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0