15:21

Äntligen äntligen äntligen är det helg igen och idag vaknas trång förfest hos mig och discodans på VG fram till fyra för den som orkar stå upp så länge. Är fortfarande puttrig över mitt hår men nu bleker jag skiten ur det så kanske jag känner mig fin ändå. Äter chips till mellanmål och oroar mig över saker som jag nog faktiskt inte borde behöva oroa mig för. Det är fredag. Jag har glittriga naglar. Det borde inte finnas nåt att oroa sig över. Önskar bara att jag slapp den där låga självkänslan och osäkerheten, för jag tror att jag skulle kunna vara så mycket bättre utan den. Och framför allt må bättre. Om jag bara kunde tro att jag faktiskt räcker till ibland.

Osäker eller inte, jag ska ha förbannat roligt ikväll med mina stjärnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0