21:01

Har haft en händelserik påsk på alla sätt utom det traditionella, samtidigt som det känns lite som att jag inte gjort någonting. Skärtorsdagen firades på Gräsö med hela släkten och resten har jag "firat" med M och hans/mina vänner. Det har varit grillning, brygghäng, solning, film och pussar pussar pussar. Har hunnit gå från att vara ragget till flickvännen och jag slås hela tiden av det faktum att man KAN ha roligt tillsammans och man MÅSTE inte ha slut på samtalsämnen. Det gäller bara för mig att förstå det på riktigt snart så att jag kan ta mig vidare och inse att alla förhållanden inte är som det jag lämnade. Och att det faktiskt blir vad man gör det till.

Jag är så lycklig. Och rädd. Och lycklig, framförallt lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0