16:58 PUSS

Inatt fick jag leda hem min kära särbo? kulbo? pojkvän i en liten armkrok och envist upprepa att det nog faktiskt inte är nån bra idé för honom att cykla vägen hem. Jag var själv lite snurrig men jag kände mig otroligt nykter när jag såg hans tafatta försök till att leda cykeln rakt. Han är för fin ändå.

Nu är det två och en halv vecka kvar till julafton och nästan alla mina paket är köpta. Måste bara fundera ut vad det ska vara för färg på omslagspappret. Jag tänker mörkgrön med blå och silvriga snören i år. Peppar kakorna är redan färdiga och på lördag ska jag äntligen få följa med på min första gask och jag tycker att det ska bli så himla himla kul.

Det händer annars knappt någonting av värde i livet för tillfället. Åtminstone ingenting som det känns som att jag vill skriva ner eller reflektera nåt djupare över. Jag dansar om helgerna som jag alltid gjort och ligger nerkurad i soffan tätt intill M i veckorna. Jag har egentligen precis allt som man kan önska sig Och det tycker jag känns skönt. Märry xmas.

Ps. Det sitter en läkare bredvid mig och ska ordinera "moffe" dvs morfin, fortsätter därefter att mumla om att "i dagens samhälle missbrukar man nog annat.. Till exempel koks. Och då framförallt prinsessornas vänninor på stureplan. Fast han har aldrig varit där men han har ju läst om att man skjuter med k-pistar oc grejer där.

PÅ FREDAG BLIR DET JULKUL HOS FANNY HURRA

Kommentarer
Postat av: fancypants

jag läser ALDRIG bloggar! inte din och inte nån annans heller. men så råka jag klicka på din länk med cptouchen på min telefon och så är jag omnämnd i inte bara det senaste utan de TVÅ senaste inläggen. trevligt trevligt och massa kräm till dig

2011-12-07 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0