19:58

Saker som just nu gör mig lycklig:

Att tiden går, att du har den bästa tiden på din resa, att du saknar mig trots att ni har så roligt, att jag fick ett jobb under hösten, att jag är duktig på det jobbet också, att jag är ledig hela augusti, att du är ledig två veckor med, att du häromdagen sa: "du jag har tänkt, vi borde åka iväg du och jag", att jag hade tänkt precis samma sak, att jag kom in på alla kurser jag valt, att jag snart kan dricka billig öl varje dag i veckan, att jag har världens finaste mamma och att jag kommer ha obegränsad tillgång till skorpan och smulan hela nästa vecka.

Saker som just nu ger mig ont i magen: Att det alltid alltid alltid känns som att jag inte riktigt får vara med, eller att jag liksom inte riktigt räknas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0