15:00 Att flytta hemifrån på riktigt

Okej för att det här inte ska bli min nya twitter så får jag väl skriva ett SUPERLÅNGT meningslöst inlägg. Idag skriver jag på kontraktet för min allra första egna lägenhet. Eller rum med kokvrå. Whatever. Det är i alla fall bara mitt och jag kan göra precis vad jag vill. (Typ komma hem efter tio, typ gå naken om jag vill, sånna saker). Det blir nog ganska stor förändring i mitt liv att klara av att leva själv eftersom jag är en av världens mest sällskapssjuka människor, så jag hoppas att det kommer finnas fina själar som hälsar på i min lilla lilla etta i luthagen. För två dagar sen spontanringde jag på en annons, och helt plötsligt så ska jag flytta dit om två veckor. Det känns helt fantastiskt och det får mig att bli livrädd på samma gång. Dock får jag väl erkänna att det känns ganska fint att bli utvald av över hundra sökande, som den slarviga gymnasiestudent jag faktiskt är. Dock släppte ju en enorm sten från bröstet eftersom jag nu har hela hösten klar på boendefronten. Om en timme skriver jag på kontraktet. Jag är lite livrädd. Kom och häng. Kom och hälsa på.


Kommentarer
Postat av: michaela

jag tänker våldgästa dig.

2011-03-16 @ 16:23:45
Postat av: mmmh

får vem som helst komma???

2011-03-16 @ 19:58:13
Postat av: jules mmmh

VEM SOM HELST FÅR KOMMA!

2011-03-16 @ 20:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0