22:46

Hela dagen har spenderats i solen på ett berg alldeles intill ett skvalpande hav med fina fina människor som jag verkligen tycker om. När jag nu alldeles nyss tog min kvällscigg under de halvt utslagna körsbärsblommorna i den 18 gradiga vårkvällen så slog det mig att jag mår så himla bra. Inte bara tack vare alla änglar runt omkring, utan även tack vare mig själv. Tack vare att jag vågar vara nöjd och stolt över att jag är jag och tack vare att jag vågar tro att jag duger.

Idag skulle vi ha varit tillsammans i tre år, men jag tänker inte mycket på det eftersom livet går vidare och mitt är påväg i precis rätt riktning. Jag är mycket gladare nu och det vet jag att du också är.


Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0