19:19

Det har varit en helspäckad vecka med två stockholmsbesök, en rivig förkylning och en farväl öl med gänget som sa hejdå till fina Pernie som flyttar till Brighton i sex månader. I Stockholm har jag både hunnit gå på Bounce uppsättning av Svansjön på dansens hus samt besökt Fotografiska för att hinna ta en titt på Brandts utställning från Afrika innan den slutade visas. Tre mycket fina dagar trots att jag kämpar mot en näsa som gör så himla ont hela tiden. Börjar dock bli friskare och då Karin, ska det fikas!!

Nu ligger jag i sängen i den nya lägenheten och funderar på vad jag ska hitta på imorgon. Svårt att kombinera en sjukdom med ett rum som inte har någon TV känner jag spontant sådär.
En av mina favoriter på utställningen på Fotografiska


Hejdå-ölen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0