11:22

Helgen gick i vännernas tecken med fuldans på ÖG i fredags med Ax och Lilleman och sedan bakishäng i solen hela lördagen som avslutades med en förfest så att vi alla kunde säga hejdå till fantan som sticker ut i världen idag. Känns sorgset att inte få se den donnan på många månader men är ju såklart sjukt glad för hennes skull. Klockan tickar ner och nu är det mindre än ett långt år kvar tills vi kan åka ut och resa. Som jag längtar.

Trots att det blåser motvind på mig så finner jag ändå ljusglimtar varje dag. Som att få vara med M och gå en tre timmar lång promenad längst en å och bestämma att snart, snart kan vi gå hit och bygga barkbåtar. Att få vara liten med varann och att få känna att vi tycker om lika saker, och framförallt hur mycket vi tycker om varann.

Och ikväll ska jag få titta på en lägenhet.

Gårdagens vårflod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0