12:15

Här sitter jag med mina springbyxor på och skickar tusen ansökningar till olika frivilligorganisationer och hoppas på att nån av dom vill ha min hjälp. Är så trött på att bara eat, work, sleep repeat så jag hoppas att jag kan få möjlighet att arbeta lite extra för någon annan än mig själv. Man kan ju iofs tycka att jag arbetar för någon annan än mig själv på sjukhuset men det räcker inte riktigt känner jag.

Sen jag började träna i januari har mitt midjemått minskat med ungefär 4 cm. Lite för världen men mycket för mig. Känner mig mycket finare nu så det är bara att hålla i träningen fram till våren. Har anmält mig till blodomloppet med jobbet så man vill ju inte skämma ut sig helt inför kollegorna.

Det sista jag ville säga var att JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET. PUNKT. Efter x antal månader av letande ska jag äntligen få flytta till en liten källarlägenhet med diskho och matbord och en säng som inte är i taket.

Livet ser ljusare ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0