Jag går med dig överallt

Nu har klockan just slagit 07.48 och jag har packat de kläder som jag vill ha i Elins lägenhet. Om tjugo minuter ska jag och Nicke (som för övrigt fortfarande inte gått upp.....) bränna ner med moppen mot färjan. Sen ska vi åka in till uppsala för att han ska få frisera sig. Efter det ska vi gå den lite lagom jobbiga promenaden hem till Elle. Hem till Elle, va konstigt det kändes att skriva så. Jag har aldrig kunnat promenera hem till henne förut. Sen ska jag sova där och imorgon börjar allvaret.

Imorgon börjar vi gymnasiet. Det är kanske inte en stor grej ändå, men varför känns det så konstigt i magen då? Jag börjar bli så sjukt nervös och mickan gud nåde dig om du tror att du kan lämna mig nu. Men cultus here we come.

Nu ska jag väcka han som får mitt hjärta att slå i 200


Goodbye you princes of main, you kings of new england

Kommentarer
Postat av: michaela

nej nej cultusssss ftw

2008-08-18 @ 10:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0