Peace and love för den som undrar

Nu är jag tillbaka från resornas resa. Har spenderat 5 dagar i borlänge och jag har haft så helvetiskt kul. Klockan åtta på onsdagen steg vi av det lite lagom ihopträngda tåget. Jag Elin Elin Tina och Annelie, taggade som få. När vi kom dit så fick vi grymt bra information av informations-killen. Det var en dyngfull grabb vid namn Nisse som jag sen skrämde lite halvt hela resan eftersom jag kom ihåg hans namn och han inte kom ihåg mig! Första kvällen satt vi mest vid campet. Första natten somnade jag i alla fall klockan tre och det var bra jobbat!
Sen blev det torsdag och det betydde bandstart. Jag var den enda som ville gå på Mando diao men sen lyckades jag få med mig cordoba och hans bror johan och så självklart Henke. På vägen träffade vi Sofie. Mando ägde inte sönder tyvärr. Dom gamla låtarna som the band och mr moon var grymt bra men resten var ltie medel. Men Alla försvann så henke och jag dansade som fan ändå. Sen visste ingen av oss riktigt vad vil skulle göra så vi kolla lite på CCS!? nåt random band som ingen av oss gillade. Sen blev det lite inflames och headbang och en avslutning med Sahara hotnights. VI hade askul, fast ingen av oss direkt känner varann haha.
Sen blev det häng med "gud va vackert-gustav" från Billie the vision och dans dans dans. Träffade en lost Jonte från Sala som vi hängde med och spelade gitarr framåt halv sju. Sen gick vi till Grann-campet där en spårad Jonas satt och garvade ihjäl sig åt jordgubbar och smultron och god knows what. Grymt kul iaf.
Somnade halv åtta och vaknade nio. Låg och vred mig i bakfyllekramper till halv tolv, då lyckades jag resa mig, äta ett äpple och DET VAR EN NYYY DAG.

Den dagen bestod dock av grymt illamående, ont i halsen och avslutning med feber så jag missade kent. Ja ni läste rätt.. Kent. Kunde bara se fyra låtar sen gick jag och ville dö. Hade ingen röst eller förmåga att tänka klart! Men Billie the vision ägde sönder och gitarristen skrek "BLOD" på scenen som jag bett honom göra. Somnade vid tre i alla fall och sov i 8 jävla timmar. så skönt.

Lördagen var skitbra, kupolen med elin, teddy bears sthlm och avslutning med the one and only Håkan Hellström. Det var så jävla grymt och jag kände mig fulländad. En sån avslutning på den här vreckan kunde inte blivit bättre. Sen gick jag och hängde med sthlmare och spelade tält-rugby hela natten och nu har jag sovit i sexton timmar! det där var min vecka. puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh fucking god vad ja ville åka, ni verkar haft en grym vecka iaf;P Lite sådär småavundsjuk bara...

2008-06-30 @ 15:18:08
URL: http://notebookbysofie.blogg.se/
Postat av: linn

and you kicked ass

b som i bag

b som i box

b som i bag in box!

same shit next year..

2008-06-30 @ 22:09:57
URL: http://linnandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0