The war between us

Igår var jag hos Gustav i uppskedika. Jag och Sofie hoppade studsmatta och jagade får tillsammans med Tomas och hade allmänt kul. Vid ett tog vi bussen hem och väntan på den var nog fan det kallaste jag varit med om. Nu sitter jag hemma hos Jacob och ska snart åka med mamma och mimmi till uppsala och hälsa på Josefin med hennes nya hund. Juste! Casper mitt hjärta blev biten av en rottwailer igår (stavning?) och jag vill bara här i bloggen visa mitt grova hat mot hundar som inte kan kontrollera sig själva. Död åt såna. Ikväll blir det match mot ekeby med b-laget. Hejdå mates you rock my boat

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kan nog stämma, vart åkte ja dådå? =)

2008-05-04 @ 19:55:30
URL: http://notebookbysofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0