Skyll dig själv inget händer här, men det gör ingenting om dina händer är här

Idag har jag och nicke kollat på 5 scrubs avsnitt. Nu sitter jag här och fnissar för mig själv bara för att jag börjar bli sömnig. Ska strax packa väskor och gå isäng och imorgon ska elin bjuda mig på en vampyr bio. Tills dess ska jag ha klurat ut några julklappar. Herregud va svårt det är i år. Jag vill att det ska vara perfekt! Nicke la just handen i någons mens. Jag tycker att det är det roligaste som har hänt idag.

Kommentarer
Postat av: Michaela

haha, ledsen att göra nicke besviken men det var tyvärr bara rengöringsmedel. haha! men ändå, stackars honom.

2008-12-02 @ 18:41:11
Postat av: oscar

du och dina väskor...

2008-12-02 @ 20:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0