:]

Ibland blir det ju så att dagen går åt till tv och lite mer tv. Så blev det idag.
One three hill, Ugly betty, Grey's, DH, The hills, Gossip girl. Det tar tamefan aldrig slut på söndagar.
Jag skäms nästan. Mamma gjorde blåbärspaj idag som jag tjatat om så länge och den var asgod.

Stort plus är ju då att jag fick veta att vi ska flytta till öregrund. 4 rum och kök mitt på torget äger ju kanske mest.
Speciellt varma sommarnätter. Synd att han inte bestämde sig för att flytta förra året. Då hade jag sluppit fördriva tid i öregrund mellan 3 och 4 färjan. Men sånt kanske man inte ska tänka på såhär i efterhand. Det är bara simpla problem för en Gräsöbo.

Imorgon ska jag titta när Elin och hennes klasskamrater blir av med sin Subway oskuld. Hoppas de inte skyller på mig om de inte tycker att det är gott.. Sen ska jag sova där ;] Å just ja. Jag upptäckte just att jag redan sett hela säsongen av Gossip girl som kommer på tv nu. Det suger röv.

Nu börjar parlamentet och sen blir det sängdags för mig. Jag har inget liv.


Kommentarer
Postat av: michaela

att suga röv är det nya svarta

2008-10-05 @ 20:55:58
URL: http://stripes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0