I've got another confession to make

Nu står klockan på vintertid igen. Det känns alltid bättre när man får ställa fram den en timme, för då lurar man sig själv att man är utvilad. Nu fick jag dra tillbaka den en timme och känner mig helt slut fast jag egentligen sov till elva. Fett skumt.

Om 4 timmar börjar nickes match meaning: Jag har fyra timmar att fördriva ensam i hans hus. (Hans föräldrar är här men jag känner inte för att hänga med dom atm) Kanske ska ner och kolla på dammatchen men känns ganska pinsamt att göra det ensam. Alunda rockar inte sometimes. Sen ska jag träffa mickie och kolla på u-matchen.

Det bästa den här helgen: Vinst med 5-4 mot Frötuna. Överlägsna i första men sen ganska underlägsna men vi kämpade järnet och det var så jävla roligt! Med 30 sekunder kvar drog Barret in 5-4 målet och det blev säsongens första vinst. Nu ligger vi i alla fall 8 haha.

Nu viskar en fågel i mitt öra att det är nåt bra på disneychannel.

Kommentarer
Postat av: Soffan

Men nu skrev du väl fel iallafall, dra bak den = ger oss en timme extra! haha

2008-10-26 @ 17:16:42
Postat av: elle

om sofie hade varit lite smartare hade hon fattat vad du menat haha

2008-10-27 @ 23:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0