Jag tänker aldrig på dig, bara ikväll

Fuck min mage dödar mig långsamt. För mycket onyttiga saker meaning: knivar i magen, mensvärk och grymt ont i magsäcken. Den här eftermiddagen har helt enkelt inte varit att leka med. Så jag tror det blir en dag hemma imorgon för att tagga inför helgens alla bravader. Fredag means: Gröna Lund med Axen och Elle för att än en gång njuta av Pengabrorsans toner. Innan det ska jag försöka hinna åka lite karuseller också såklart. På lördag är det kulturnatten. Har inte alltför höga förväntningar men det blir väl vad man gör det till.

Finns inte mycket mer att berätta, mitt liv är relativt tråkigt. Jävligt jävligt bra, men tråkigt ur den synvinkeln att man ska skriva om det.

Men det är ibland, när jag tittar på dig ur vinkeln som jag kallar för min. När du går på min högersida och tittar ner och ler. När skymningen lagt sig som ett täcke runt oss och duggregnet lämnar spår överallt. Då tappar jag på riktigt andan, för jag inser hur fantastisk du är.

Rock on

Kommentarer
Postat av: Ellan

det är så synd att jag inte kan hänka i morgon, skulle vara så kul. miss you pal.

2008-09-11 @ 08:53:00
URL: http://elinrods.blogg.se/heartbeats

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0