Coldplay

14.50 i pappas lägenhet. Om 10 minuter går färjan som ska ta mig hem, känner något slags märkligt behov efter att jogga idag igen. Är inte riktigt säker på vad som har hänt med mig. Många tankar går till A och V idag, det är så sorgligt. Känns lite som att jag själv har sagt hejdå till någon. På lördag ska jag ha födelsedags-tjejmiddag på bjurön för första gången i hela mitt liv. Är lite nervös eftersom jag typ inte haft "kalaaas" sen jag gick i femman och alltså var 11 år gammal. Jag tror dock inte att det kommer misslyckas för det är fina tjejer som ska vara där. Inte alla de finaste men nästan.


Hugs

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det är såå märkligt, för jag har ännu inte i denna stund fått min inbjudan till tjejmiddagen. Mycket märkligt. Den kanske har kommit bort på posten.

2009-04-15 @ 18:24:38
Postat av: elle

jag längtar till på lördag! Victor skrev just ett sms om att han tycker att de ska försöka igen, men ge det lite tid bara! så nu mår lilla annelie lite bättre. saknar dig <3

2009-04-16 @ 00:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0