jag kan inte skriva men trots det tycker jag att det är förbannat kul

tiden står inte stilla när du rör mig
den går fort fort och jag undrar om
jag kan stanna i ögonblicket som
fyller mig till bredden

med din panna mot mitt skulderblad
finner jag någon slags mening i mitt
annat så platta tomma liv och jag tror
att det är det här som alla viktiga
människor pratar om när de avundas
oss
vi som älskar

vill slukas falla slunga mig rakt in
under din hud och låta mina fingertoppar
vandra längst din ryggrad vill att du ska
veta att jag gör vad som helst för
att du och jag alltid ska vara vi


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan visst skriva.riktigt bra dessutom.

2009-02-24 @ 19:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0