Jag var ingen, du är aprilhimlen

Det har hänt skitmycket saker den här helgen, båda inuti mig och runt omkring. Det känns som att den har varit 1 vecka lång men det beror nog på att jag förlängde den med en dag i fredags. I torsdags fick ja veta att den bild som jag måste läsa in typ 30 poäng på ska jag få ha mellan 14-16 på fredagar. Detta har ungefär förstört halva mitt liv eftersom jag slutar 11.30 på fredagar och nu har först 2½ timmes håla ensam eftersom klassen gått hem och sen 2 timmars bild ensam med en helt random klass där jag känner absolut ingen. Så jävla skööönt. Så pga detta hemska besked så tog jag en strejk-fredag och drog in till uppsala och käkade pizza/hängde lite på min gamla skola. Det var så jävla kul att träffa alla människor igen. Hade verkligen saknat dom, dock blev det precis lika jobbigt att åka därifrån igen som det blev sist.  

Efter cultus mötte jag upp elin och vi spenderade några timmar på stan. Jag skulle vilja påstå att åtminstone 45 minuter gick åt till Swedbank. Efter att ha glidit med på ca 4 gratisåkningar av de underbara gröna bussarna så hamnade vi hos elin, galet sugna på ett party. Vi åt mat och sedan fick jag veta att FEST brudarna hade stämt träff i Tinas kusins lägenhet i Gimo så det var dit vi far! Kvällen var en smula spårad men härlig trots att natten förstörde allting. 2 timmars skrikande i 45 minus och 4 timmars sömn och sen match dagen efter är ingen bra kombination. Jag blev helt jävla jlivrädd att jag just i det ögonblicket skulle förlora dig..

Igår var vi hundvakt och det innebar tacos, chips och en film som höll på mellan 21-00.45, helt otroligt att jag höll mig vaken. Niclas har precis åkt härifrån och jag ska väl ta tag i mina engelskläxor så att jag kan åka till Ville och Ankan så fort som möjligt sen.

Jules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0