Coldplay är slut och håkan är för dyr, livet som fattig student har hunnit ikapp mig

Åh jag har sån himla mensvärk! Efter en sovmorgon och konstiga vibrationer så sitter jag i skolan. Nu ska jag ta lokalan och sedan 811 ut till gräsö för att söka sommarjobb. Ikväll hoppas jag att elin sover hos mig efter den löjliga övningskörningskursen.


Ps, Sofie fyller 18 idag (grattis igen) jag är så jävla avundsjuk. Men hänger jag läpp över att det är ett år och 3 månader kvar idag? Ska sanningen fram så, ja.


Kommentarer
Postat av: linn

tack vännen. hoppas värken går över fortare än fortast för dig<3

2009-01-16 @ 15:56:59
Postat av: sofie

Tack vännen :D

2009-01-17 @ 14:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0