Jag skriver inte på nåt

Efter att jag somnat igår sur som fan bredvid en viss nicke och vaknat 4 på morgonen, fortfarande sur som fan, somnat om vid fem och vaknat igen vid halv nio så har jag nu spenderat min morgon med att kolla på the hills och vänta på att min skoldag ska börja. Nu är klockan 12 och det är två timmar kvar tills jag har min första och enda lektion för dagen. Sen är det helg men det verkar inte bli nån bra helg alls. Ikväll ska nicke och jag spendera kvällen på gräsö och det är iofs inte helt fel men sen blir det lördag och då tar planerna slut (mycket deprimerande). Jag är solo på lördagen och inget ser ut att hända so far. Jag bollar med tanken att vara hemma på gräsö men det känns inte som en bra idé överhuvudtaget. Borde kanske ta tag i mig själv och göra någonting kul men jag gissar på att det inte kommer att hända. Det här blev egentligen bara en stor röra så jag avslutar nu.

Får bjuda på en monsterlåt istället

Kommentarer
Postat av: anka

det är ju inte så kul att vara med mig och victor kanske.. men vi är lediga..pusss

2009-03-27 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0