Soldiers! You've got to soldier on

Jag gick till skolsyster med några små funderingar och gick därifrån med järnbrist, sned rygg och ett stort behov av vatten. Imorgon ska jag ta mig en veva till naprapaten och se om det går att ordna fram ett träningsprogram och efter det blir det till att kila iväg till hälsokosten och köpa blutsaft (nåt som smakar apa men som innehåller mycket järn).

Mitt framtida liv:
Morgon:
Sakta dricka ett ljummet glas vatten när jag vaknar
Ta piller
Ta ett mått järnsaft
Äta gröt till frukost

Dagen:
Hälla i mig fyrtio flaskor vatten
Träna enligt programmet

Kvällen:
Dricka den äckliga järnsaften igen

Det ska bli så himla roligt!!!!!! Eller?

Som tur är ska jag fanny elin sofie och tina på skrattövning imorgon. Det ser jag fram emot.


Kommentarer
Postat av: annelie

puss

2009-03-11 @ 22:37:37
URL: http://enannelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0