Tonårsångest x 100

Jag vet att jag har sagt att jag trivs jättebra i min klass och så vidare och det gör jag också men trots det så kan jag inte riktigt komma ifrån känslan att jag inte passar in någonstans. Det känns som att jag hela tiden är det femte hjulet fast det inte ens är fysiskt möjligt när vi inte är 5 personer tillsammans. Jag känner mig ensam och jag känner mig fel. Varför hör jag inte hemma någonstans och varför är det så svårt för mig att vara ensam. Jag vill ha en självklar plats bredvid någon så som jag alltid hade förut. Jag är glad att tessan finns i alla fall. Känner mig inte lika ensam när hon går bredvid.

Kommentarer
Postat av: malin t

julia, jag hoppas verkligen inte att jag gör så att det får dig att känna dig utanför?! du är en bra tjej du, glöm inte det däcket! :D<3

2009-03-18 @ 18:31:40
Postat av: Sofie

be strong girl, man behöver inte vara "bästis" med sin klass.. de funkar ändå :) men jag förstår hur det känns.

2009-03-18 @ 20:00:02
URL: http://notebookbysofie.blogg.se/
Postat av: mickey

you belong to op1b på cultus..

2009-03-20 @ 13:13:37
Postat av: sandra nordensten

känner med dig. men det kanske är något man bara inbillar sig?

2009-03-20 @ 15:26:19
URL: http://nordensten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0