Behöver sinnesfrid

Jag är medveten om att det här kan låta som världens största i-landsproblem men det struntar jag i för jag hatar grodor. Är det inte dags att nån vettig jävel tar tag i det här och utrotar hela arten? De gör absolut ingen nytta och de är så sjukt jävla äckliga när de hoppar runt på vägen och tror att folk ska tycka att de ser söta ut. Det finns absolut ingenting sött med en groda och jag har lust att kräkas varje gång jag tänker på att en av dom kanske kommer hoppa upp och nudda vid ett av mina ben eller ve och fasa, båda. Det är inte meningen att man ska ha panik när man kör hem moppen på natten och det småregnar för att det kryllar av paddor på vägen. Den dagen jag hamnar på sjukhus med hjärtinfarkt/stress sjukdomar/ångest så tänker jag fanimej skylla hela skiten på grodorna. Dom ska ut ur landet, om jag så ska tvinga folk att plocka ihop varenda en.

P.s. Egentligen tycker jag om djur jättemycket. p.s
D.s Men alla människor har väl en gräns? d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0