00:18 Crystal castles

Har inte rökt en cigg på 3,5 dagar (litet steg för världen big step för julle) och imorgon tar vi vårat pick och pack för att besöka världens vackraste plats. Kreta. Det ska bli fantastiskt skönt. Bara ligga på en solstol och reflektera över hur mycket jag älskar min familj och alla andra människor. Sånt kan jag fundera länge på. Trots att det är så självklart. Men som sagt, platanias i en vecka och sedan tillbaka till verkligheten. En verklighet som kanske just nu inte lockar så mycket för den är lite för smärtsam så just därför, bara därför, förtjänar vi en vecka, bara vi två, en bra bit bort på jordklotet.

Ska gå och lägga mig med Mia Skäringers bok nu. Det står knulla på nästan varje sida. Gött mos. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0