11:32 Låna pengar???

Om jag behåller mitt nuvarande humör veckan ut så skulle de här dagarna kunna gå till historien som några av de enklaste men ändå finaste dagarna på väldigt lång tid. Igår fick jag ett sms från Stina med en fråga om middag på storken och ett glas vin på ekocafét till tonerna av trio blum. Ja, tänkte jag och så fick det bli. Hade den mysigaste kvällen på väldigt lång tid och musiken dom spelade var så himla himla bra. Om några timmar ska jag svida om till min finaste prickiga klänning och åka hem till Tina för middag, vin och dans med några av mina absolut bästa människor - och det kan ju inte bli annat än succé. Imorgon styr jag och min tossiga klass kosan mot Finland med årets svängigaste 24 timmars studentkryssning och vad mer behöver jag säga?

Vilken jäkla vecka. Och det är skönt att bara kunna tänka jag jag jag jag ibland.

Kommentarer
Postat av: Stina

Glas RÖTT, fröken!

2011-03-08 @ 10:27:25
Postat av: Fröken

aldrig!!!!

2011-03-08 @ 16:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0